Produse
Solutii si Servicii
Suport
Referinte
Contact
   


In incercarea de a fi cat mai eficienti, cat si din dorinta de a va oferi sprijin in problemele pe care le-ati putea intalni in utilizarea tehnicii de calcul disponibile, am creat aceasta sectiune prin care asiguram suportul tehnic necesar.

Puteti cere sfatul unui specialist printr-o consultanta telefonica, la numarul 0264.44.48.59, sau e-mail folosind formularul din sectiunea 'Contact'.

 

Asistenta tehnica pe baza de contract :

Timpul pierdut datorita nefunctionarii echipamentelor IT reprezinta o problema, avantajele unui contract de service fiind nenumarate. Ajutorul specialistilor nostri este necesar pentru a va usura munca si pentru a reduce timpul mort datorat problemelor aparute. In baza contractului de service cu firma noastra se efectuaza urmatoarele activitati :

  • prezenta la sediul beneficiarului, conform solicitarii de interventie, a unei (sau mai multor) persoane calificate ;
  • un timp de raspuns de maximum 2 ore de la sesizare ;
  • revizii generale trimestriale ;
  • transportarea la sediul Syscon Consult a echipamentelor care necesita interventii a caror anvergura presupune testari complexe si masuratori de laborator ;
  • o reducere de p�na la 3 % din pretul practicat in mod curent in cazul achizitionarii de la Syscon Consult de echipamente sau upgrade-uri la echipamente existente.


Echipa Syscon Consult, este o echipa tanara, bine instruita, care va raspunde cu promtitudine cerintelor si problemelor d-voastra. Conctele de service se fac personalizat, in functie de echipamentele din dotare si de numarul de interventii necesare.


Home | Produse | Solutii si Servicii | Suport | Referinte | Contact